تبدیل ساختمان معروف حصیری لانگابرگر آمریکا به هتل
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

16 بهمن 1398
ن : بنفشه

تبدیل ساختمان معروف حصیری لانگابرگر آمریکا به هتل

سلام دوباره !

کلا من عاشق خلاقیت هستم اونم در عرصه پر شاخ و برگ گردشگری....این مطلب مربوط به تبدیل ساختمان سبد حصیری رو هم که اخیرا اخبارش منتشر شده رو وقتی دیدم کلی کیفور شدم...گفتم شما هم در جریانش باشین.متن خبر رو عینا از سفرانه واستون نقل کردم:

امیدوارم خوشتون بیاد...ضمنا نظر یادتون نره.

در دهه های اخیر با پیشرفت چشمگیر و خلاقانه در دنیای معماری شاهد ساختمان هایی به شکلهای خاص بوده ایم.

خلاقیت به عنصری جدایی ناپذیر در تمامی جنبه های زندگی تبدیل شده است.

ساختمان سبد حصیری در نیوارک، اوهایو،آمریکا یکی از همین شگفتی هاست.

این بنا در حقیقت دفتر مرکزی یک شرکت تولیدکننده سبدهای صنایع دستی ساخته شده از چوب افرا و سایر محصولات به نام «Longaberger» (لانگابرگر) بوده است که به نوعی تبلیغی برای کالاهای تولیدی آن بود.

ساختمان سبدی شکل در سال ۱۹۹۷ با هزینه ۳۲ میلیون دلار ساخته شد.

این  بنای خاص و زیبا در سال ۲۰۱۸ بسته شد و قرار است در سال ۲۰۲۰ با کاربری هتل بازگشایی شود.

این هتل لوکس ۷ طبقه دارای ۱۵۰ اتاق ، استخر و رستوران خواهد بود.

منبع: سفرانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.